sobota, 29 kwietnia 2017

Rockowo-militarna stylizacja


Weekend majówkowy czas zacząć :) mimo, iż zapowiada się niezbyt ciepło i słonecznie szukam stylizacji na wieczorne wyjście z przyjaciółmi. 
Ostatnio było klasycznie i elegancko, zatem czas to przełamać i pokazać pazur oraz trochę zadziorności. Mój dzisiejszy look można byłoby nazwać lady in black, ponieważ zdecydowałam się pozostać w całości przy czerni. 

Sukienka, którą mam na sobie uszyta jest z grubszego, elastycznego materiału i jest sporo przed kolano, kupiłam ją jakiś czas temu w ciuchlandzie za mniej niż 10 złotych (jak ja to lubię;)). Do tego dobrałam krótki żakiet na ¾ w stylu militarnym z H&M. Notabene, czy wiecie, że styl militarny w modzie rozwinął się dopiero po drugiej wojnie światowej z uwagi na nadpodaż mundurów, która została wydana w ręce cywilów? 



Do tego zestawu włożyłam czarne sztyblety BUT-S oraz małą torebkę typu worek w identycznym kolorze i deseniu jak buty.


Absolutnym hitem, który nadaje smaku tej stylizacji są jednak cieliste rajstopy w czarne kropki z wzrokiem imitującym pończochy. Rajstopy we wzorki są dość wymagające, zazwyczaj nosimy je do gładkich sukienek lub spódnic (to dzięki temu tak bardzo rzucają się w oczy). Rajstopy z wzorkiem imitującym pończochy można nosić na dwa sposoby: w połączeniu z krótszą spódnicą/sukienką, która już na pierwszy rzut oka odsłania pończochowy wzorek – wersja bardziej zadziorna, lub w połączeniu z krótką spódnicą/sukienką odsłaniającą wzorek dopiero jak usiądziemy. 


Dajcie znać, czy lubicie taki styl i jak Wam się podoba dzisiejsza stylizacja?

Udanego majówkowego weekendu! :)

Mam na sobie:
Żakiet H&M Buty BUT-S Rajstopy Calzedonia 

6 komentarzy:

  1. Lubimy taki styl i fajna ciekawostka o mundurach!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dziękuję i zapraszam ponownie, a tymczasem słonecznego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne nogi

    OdpowiedzUsuń
  5. No no, bardzo ciekawa stylizacja. Ale każdy wiadomo ma swój gust. Ja raczej rockowej stylizacji wolę nosić się na sportowo. W roli głównej tego rodzaju buty https://butymodne.pl/damskie-vans-tkanina-c531.p9.f121.html do tego jeansy albo szorty, t-shirt... taki luźny styl po prostu preferuję

    OdpowiedzUsuń