czwartek, 11 stycznia 2018

Zimowa stylizacja w kolorze wielbłądzim


Dzisiaj przedstawiam Wam stylizację, która prawdopodobnie nigdy nie wyjdzie z mody. Wielbłądzi kolor (tzw. camel) oraz brąz to klasyka. Kilka lat temu światem mody zawładnęły wełniane, camelowe płaszcze i pomimo upływu czasu wciąż chętnie po nie sięgamy. Moda na camelowe płaszcze, a nawet cały camelowy look zimą przełamała dominujące powszechnie ciemne barwy. Bingo! 

Dzisiejsza stylizacja to bezpieczna, ciepła opcja tzw. "na cebulkę". Mamy i Babcie byłyby przeszczęśliwe ;) 
Bazę stanowi mięsista, camelowa sukienka (bardzo przyjemna w dotyku zarówno z zewnątrz jak i z wewnątrz, podszewkę pokrywa szara bawełniana tkanina, miękka i wygodna niczym szary dres - to chyba najbardziej przyjemna podszewka jaką kiedykolwiek spotkałam). Na sukienkę włożyłam camelową marynarkę w cienką kratę, którą przepasałam skórzanym plecionym paskiem w kolorze intensywnego brązu. Marynarka z paskiem to ciekawa alternatywa dla klasycznego zapięcia na guzik a także sposób na podkreślenie talii i wyeksponowanie bioder. Efekt? 100% kobieco. :)
Dodatki w kolorze brązowym w całości tworzą definicję elegancji i klasyki. Obecnie akceptowalne jest łączenie różnych (często skrajnych kolorów dla butów i torebki) jednakże w modzie biznesowej i klasycznej elegancji jedynym poprawnym rozwiązaniem jest dobór odpowiednich dodatków tak aby tworzyły spójną całość. Jeśli nie jesteś pewna połączeń, a nie chcesz zbytnio się wyróżnić postaw na klasyczne, gładkie dodatki w jednym lub bardzo zbliżonym kolorze. 

Do tej stylizacji pasowałby mi również klasyczny beret, jednakże ostatecznie postanowiłam przełamać elegancję płaszcza ciepłą czapą z pomponem. 

Podobno camelowe stylizacje nie są odpowiednie dla blondynek... (osobiście widzę w tym małe "ale":) ) Dajcie znać, co o tym sądzicie? oraz jak podobają się Wam stylizacje w kolorze wielbłądzim? 
















Na zdjęciach mam na sobie: 
Płaszcz Essa Trends Sukienka Tatuum Żakiet H&M Kozaki Verona Pasek second-hand Szalik zrobiony na drutach przez moją Ciocię Zegarek Timex Torebka second-hand Czapka Vandals

4 komentarze: