środa, 26 października 2022

Jesień inna niż wszystkie


Tegoroczna jesień jest inna niż wszystkie, po pierwsze dlatego, że w powiększonym składzie o super niewinną, przesłodką Istotkę, po drugie dlatego, że chyba nigdy jesień nie zauroczyła mnie tak jak tego roku i wreszcie po trzecie modowo bardzo, ale to bardzo stęskniłam się za jeansem - w każdej postaci. Na rodzinny spacer wybrałam jeansową sukienkę o koszulowym kroju oraz ulubioną zamszową ramoneskę i wygodne kowbojki. Sukienka podobała mi się tak bardzo, że zaryzykowałam z rozmiarem (upolowałam ją będąc jeszcze w ciąży, na szczęście jest lekko luźniejsza i rozmiar okazał się trafiony:)). 

Czy Ty także sądzisz, że jesień w tym roku jest taaka piękna? Piękne słońce, ciepło i TE kolory. Królewskie Łazienki w Warszawie - miejsce dzisiejszej sesji, to absolutnie unikatowy park nie tylko w Polsce, ale także w Europie. Łazienki zachwycają swoją naturalnością, pięknym drzewostanem, niesamowitymi pejzażami. W weekend spotkacie tu tłumy turystów jak i mieszkańców jednak w tygodniu - szczególnie przed południem można poczuć park niemalże "na wyłączność" ;) 


Na zdjęciach mam na sobie:
Sukienka | Tatuum 
Zamszowa ramoneska | Vero Moda 
Botki | Quazi 
Torebka | Kulik 

1 komentarz: