sobota, 21 lipca 2018

Arbuzy, bananowce i papugi - summer party dress

Jestem niezmiernie ciekawa, co powiecie na szaloną wersję sukienki na letnie party? Nie trzeba być botanikiem, żeby oszaleć na jej punkcie. Liście palmy, kwiaty róży chińskiej, liście bananowca oraz papugi przeniosą nas w klimat lasu tropikalnego. Dla podkręcenia tego zestawu dodałam do niego jeszcze owocowe dodatki - torebkę ze złotym zapięciem w kształcie cytryny oraz duże kolczyki w kształcie ćwiartek arbuza. 
Tropikalne motywy świetnie wpisują się w letni, wakacyjny klimat. Jeśli nasz outfit miałby mówić za nas to w wersji tropikalno-owocowej powiedziałby: mam dystans do siebie i Świata. :) 

Tkanina z której wykonano sukienkę ma w swoim składzie 95% wiskozy i 5% elastanu, jest ciężka i lejąca przez co bardzo dobrze się układa. Oprócz  tropikalnej tkaniny równie mocno urzekła mnie jej forma. Asymetryczny dół z krótszym przodem, odcięcie w talii zrobione za pomocą szerokiej gumy oraz luźna góra z półgolfem oraz wiązaniem na plecach czyni ten model wyjątkowo kobiecym i efektownym. Sukienka nada się idealnie na letnie party :) 
Do sukienki w tej stylizacji dobrałam moje ulubione zamszowe trawiaste czółenka, ale równie dobrze sprawdziłyby się tu odkryte sandałki na obcasie. 

Dla fanek tropikalnych klimatów poniżej załączam link do sukienki ze zdjęć oraz linki do sukienek z tej samej tkaniny, lecz o innych krojach.  

Zapraszam Was teraz do obejrzenia zdjęć z całej sesji wykonanej w Gdańsku w stylowym Hotelu Almond. 

Dajcie znać, co sądzicie o tropikalnych motywach dla Waszego summer outfit? Czujecie te tropikalne klimaty w modzie, czy raczej bardziej skłaniacie się do minimalizmu i prostego wzornictwa? :) Ciao! 

Na zdjęciach mam na sobie: 
Sukienka Fimfi (znajdziesz ją tutaj, podobne sukienki z tej samej tkaniny znajdziesz tutaj oraz tutaj)
Kolczyki w kształcie arbuza rękodzieło Kraków
Torebka Zara 
Buty Deichmann 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz