czwartek, 30 kwietnia 2020

Kwiatowa stylizacja z azalią w tle


Przeszło trzy lata temu, w jednym z pierwszych postów na blogu pisałam o tym, że moda czerpie inspiracje z natury. Moja dzisiejsza lekka, kobieca kobieca stylizacja jest tego dowodem. 
Sukienka, którą mam na sobie to niezwykle kobiecy model przed kolano, z rękawem 3/4 i dekoltem w serek. Na szarym tle umieszczono piękny, kwiatowy print. Znalazłam ją w sklepie polskiej marki pochodzącej z Radomia - SU Unusual Woman. To już moja druga sukienka tej firmy i muszę przyznać, że można znaleźć u nich prawdziwe perełki. 

Kiedy na tarasie azalia japońska była w pełni kwitnienia przypomniałam sobie o niej i pomyślałam, że ciekawie byłoby je połączyć na jednym zdjęciu :)

Do tego kobiecego zestawu dobrałam delikatne buty na obcasie w różowym odcieniu. 

Obecnie model sukienki, który mam na sobie znajdziecie w super niskiej cenie. Dla zainteresowanych wklejam link do sukienki -> klik

Kochacie kwiaty? Lubicie kwiatowe printy na sukienkach? Dajcie znać :) 

Miłej majówki!!! 



 Na zdjęciach mam na sobie:
Sukienka SU Unusual Woman
Buty Betty London

2 komentarze:

  1. Paulina, na tych zdjęciach masz szalenie długie nogi i to bez szpilek! Nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ola 😊 już sama nie wiem czego to efekt: ujęcia,dobrego fotografa, czy matki natury ;) Pozdrowienia! :*

      Usuń