sobota, 31 października 2020

Złota polska jesień


Polska, złota jesień - piękna i słoneczna. W tym roku niestety z uwagi na wydarzenia dość smutna. Żółte spadające liście, ostatnie kępki zielonych traw i słoneczne dni zachęcają do spacerów. Na blogu bardzo dawno nie było czerni, a już na pewno nie w tak obszernym wydaniu. Jednak ostatnimi dniami właśnie po ten kolor Polki broniące swoich praw sięgają najczęściej. 

Sytuacja spowodowała, że ja także wyciągnęłam z szafy czarny, prosty jesienny płaszcz. Dla urozmaicenia zestawu dołączyłam do niego niezwykle wygodną, elastyczną sukienkę w zwierzęcy wzór. Dodatki na jakie postawiłam to: mała, welurowa torebka na złotym łańcuszku oraz czarne sztyblety w rockowym stylu. Dzięki dodaniu złotej biżuterii ten look staje się jeszcze bardziej elegancki. Kremowo-beżowe wzory na sukience rozjaśniają nieco te ciemne zestawienie. Zmieniając buty na eleganckie botki na obcasie macie fajny look na randkę lub wyjście ze znajomymi. 

Dajcie znać na jaki kolor ostatnio stawiacie i co sądzicie o takim zestawieniu? 


Na zdjęciach mam na sobie:

Sukienka Topshop
Płaszcz Zara
Buty Donna Carolina
Kolczyki Apart 
Zegarek Paul Hewitt 
Torebka F&F

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz