niedziela, 24 stycznia 2021

Chorwacki zachód słońca

Po wakacjach zawsze zostawiam część zdjęć na okres zimowy. Przez kilka miesięcy nie oglądam ich, nie przerabiam, nie segreguję. Dzięki temu zimą z ogromną chęcią wracam do wakacyjnych kadrów i z uśmiechem na twarzy wspominam piękne chwile.

W ubiegłym roku - roku wybuchu pandemii Sars-Cov-2 pojechaliśmy na wakacyjny wyjazd samochodem do Chorwacji. Choć była to długa, kilkunasto-godzinna podróż z oberwaniem chmury i innymi przygodami po drodze to muszę przyznać, że była to wspaniała wyprawa i niezapomniana przygoda. Do tej pory totalnie nie myślałam o tym, żeby odwiedzić Chorwację, mało tego ten kierunek jeszcze kilka lat temu niezbyt dobrze mi się kojarzył: dużo turystów, drogo, kiczowato. Chorwacja bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. W rzeczywistości to piękny kraj, który ABSOLUTNIE nie ma w sobie nic z kiczu i jest z pewnością tańszy niż Włochy. Co do ilości turystów to wyobrażam sobie, że w normalnym, nie-covidowym roku z pewnością było ich znacznie więcej, niż w 2020. 

Czym dla mnie wyróżniła się Chorwacja? 

Niemal każdy zakątek tego kraju jest piękny i jedyny w swoim rodzaju. Przez 2 tygodnie zrobiliśmy trochę kilometrów i jadąc samochodem co chwila zachwycaliśmy się krajobrazem, miastami, górami...dawno nie byłam w takim kraju, gdzie absolutnie wszędzie jest pięknie! Zazwyczaj to wygląda tak, że z jednego ładnego miejsca jedziesz w drugie ładne miejsce, a po drodze - no cóż - jak to po drodze - jest średnio. Chorwacja łamie ten  stereotyp - tu piękny jest każdy zakamarek!:) 

Postaram się niebawem napisać osobny post o Chorwacji i pięknych miejscach, które udało się nam odwiedzić, jedzeniu i noclegach, tak abyście mogli zainspirować się i zebrać kilka sprawdzonych informacji odnośnie wyjazdu do tego wspaniałego kraju. Oby kolejne wakacje były normalne...pozostaje nam o tym marzyć, bo jak wiemy trzeba marzyć, żeby móc marzenia zamienić w cele i aby potem je realizować. Tego życzę Wam z całego serca na ten Rok: pięknych marzeń i ich realizacji... :) 

Poniżej sesja zrobiona o zachodzie słońca na pięknej wyspie Hvar. 

Chciałam spytać Was, czy często sięgacie latem po długie spodnie z szerokimi nogawkami? Osobiście jestem ich wielką fanką. Luźne, lejące spodnie z wysokim stanem, kroju typu szwedy, w ciekawy, wakacyjny wzór to super wygodne i stylowe rozwiązanie na lato dla kobiet w każdym wieku. Spodnie ze zdjęć wykonane są z wiskozy, mają super szerokie nogawki i są bardzo przewiewne i niesamowicie wygodne. To takich spodni z wysokim stanem idealnie sprawdzą się ulubione krótkie topy, których u mnie na blogu znajdziecie mnóstwo ;)

Dajcie znać, jak Wam się podoba taki look oraz czy Wy także planujecie już lub chociaz marzycie o wakacyjnych podróżach? :) 

Na zdjęciach mam na sobie: 

Spodnie F&F 

Top vintage 

Sandałki CCC

Kolczyki i Bransoletki hand-made 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz