środa, 10 lutego 2021

Walentynki & home



14 luty 2021 spędzimy w domach, w dresach, z lampką wina i ulubionym serialem na Netflix. Czy dużo pomyliłam się w tym stwierdzeniu? Sądzę, że nie. Modlę się tylko by wśród tych ogromnych zasp jakie mamy obecnie na drogach kurierzy zdążyli dowieźć kwiaty do kwiaciarni oraz by totalnie nas nie zasypało. ;-) Miejmy nadzieję, że to ostatnie Walentynki (i nie tylko one) w takim zamknięciu. Nie wiem jak u Was, ale ja wiadomość o luzowaniu obostrzeń przyjęłam z wielką radością, a informacja o tym, że niebawem otwiera się mój ulubiony teatr przyprawiła mnie wręcz o szaleńczą euforię. Cieszę się, bo sporo branż naprawdę bardzo ucierpiało, a wiele osób pozostawało przez wiele miesięcy bez pracy. 

Z racji tego, że Walentynki 2021 spędzimy w domach przygotowałam dla Was kilka modowych i mam nadzieję, że "życiowych" zestawów ;) 

1.  Dzianinowa wełniana spódnica i czarna bluzka z siateczkową aplikacją 

Do marek o międzynarodowym zasięgu posiadających rzesze fanek należy z pewnością marka Guess. Kobiety uwielbiają ją za bardzo kobiecy styl oraz ciekawy design. Bluzeczka, którą mam na sobie jest właśnie z tej firmy i przyznajcie, że niby to nic skomplikowanego, ale ma coś w sobie. Taki jest właśnie Guess. Zawsze dziwi mnie, kiedy kobiety płacą za nieskórzane torebki i poliestrowe bluzki spore pieniądze. A potem przypominam sobie: No tak, przecież to Guess - marka, która ma miliony fanów na całym Świcie. Ale żeby nikt nie pomyślał, że to marka słabej jakości - można u nich trafić na rzeczy zarówno dobrej jakości (skóra naturalna, bawełna, wiskoza, len, mocne szycie, dobra jakość wykończeń), jak i słabej, co ma miejsce w większości globalnych marek. 
Oprócz czarnej bluzki z siateczkową aplikacją postawiłam tu na wygodną wełnianą spódnicę o syrenim kroju i wysokim stanie w odcieniu bordo. Taki modowy zestaw to wygodna i kobieca opcja na domowy Walentynkowy wieczór :) Co sądzicie? 







Na zdjęciach ma na sobie:
Bluzka Guess 
Spódnica vintage 
Buty Gino Rossi 

2. Bordowy komplet dresowy i koronkowa bielizna 

Komplet dresowy i koronkowa bielizna brzmi nieco dziwnie, ale sorry...taki mamy (pandemiczny) klimat ;) Szczerze? W Walentynkowy wieczór w domu najchętniej widziałabym się obecnie właśnie w takim zestawie. Oczywiście dres nie może być stary i wyciągnięty, ale wykonany z dobrej jakości bawełny, o lekko oversize-owym kroju i ciekawym kolorze. Udało znaleźć mi się takie bordowe cudo w mojej, absolutnie ulubionej marce modowej Hibou. Jeśli jeszcze jej nie znacie to tu podsyłam Wam link do ich strony. Jeśli szukacie idealnego kompletu do spania lub kompletu typu home wear to odwiedziny tej marki będą bardzo dobrym pomysłem. :) Mój dresik ma kolor ciemnego bordo lub wina (jaki kto woli ;) ) i zarówno dół, jak i góra są o kroju oversize. Bluza jest nietypowa - to rozmiar one size z głębokim dekoltem w kształcie litery V. Idealnie pod nią sprawdzi się pod nią koronkowa bielizna - tak aby było ją trochę widać, ale nie za bardzo :)







Na zdjęciach mam na sobie:
Dres Hibou 
Bielizna Intimissimi 

3. Mała czarna i duuży dekolt na plecach 

Bawełniana mała czarna, która nie wygląda na bawełnianą małą czarną? Brzmi dobrze, prawda? ;) Taka sukienka to idealne rozwiązanie na tzw. wygodnie-elegancko, jak znalazł na Walentynkowy wieczór. Głębokie dekolty na plecach od dłuższego czasu robią furorę w branży odzieżowej. Kiedyś kobiety eksponowały dekolt z przodu, co obecnie jest uważane za passé. Obecnie to dekolt na plecach wyznacza klasę i styl. Z pewnością będą wiedziały o tym m.in. Wyznawczynie marki The Odder Side. Jeśli podobają Wam się głębokie dekolty na plecach to koniecznie spójrzcie na ich projekty swetrów, bluzek, t-shirtów, sukienek, topów i koszul z duuużymi dekoltami zlokalizowanymi właśnie na plecach. 
Mimo,  iż rzadko chodzę w czerni to sukienka ze zdjęć urzekła mnie właśnie takim idealnie skrojonym dekoltem. Do tego klasyczne czarne buty na szpilce z zaokrąglonym noskiem... i nic więcej nie trzeba ;) 



Na zdjęciach mam na sobie: 
Sukienka Nun Mi
Buty Gino Rossi 

Dajcie znać, który z powyższych zestawów najbardziej się Wam sposobał oraz jak Wy ubierzecie się w Walentynkowy wieczór? 

Życzę Wam wspaniałego wieczoru <3 
Paulina 

1 komentarz: