niedziela, 21 lutego 2021

Zimowe boho cz.2

Z tęsknoty za wiosną, którą wszyscy odczuwamy postanowiłam kontynuować cykl wpisów z zimowymi stylizacjami w stylu boho. W dzisiejszej stylizacji połączyłam wyjątkowo ciepłe, wełniane elementy garderoby z letnią, haftowaną koszulą. Jestem bardzo ciekawa, co powiecie na takie połączenie? Oversize-owa, bawełniana koszula z bufiastymi rękawami oraz ślicznym haftem bardzo przykuwa wzrok. Tak pięknego fasonu szkoda skrywać pod marynarką, czy ramoneską. Aby pokazać jej śliczne rękawy zimą, a przy okazji nie zmarznąć zdecydowałam się narzucić na nią długą, wełnianą kamizelkę. Dzięki temu zyskujemy ciekawą, wielowarstwową stylizację. Kamizelki długości maxi idealnie komponują się w zestawieniu z długimi spodniami. Jeśli myślimy o stylu boho to idealnie sprawdzą się tutaj spodnie o rozszerzanym fasonie, np. dzwony lub szwedy. Oczywiście wysoki stan byłby w tych spodniach bardzo pożądany. Jedne z moich ulubionych wełnianych spodni to szare wełniane spodnie typu dzwony w melanżowy deseń. Upatrzyłam je kilka lat temu na targach mody vintage odbywających się cyklicznie (jeszcze przed pandemią) w Warszawskim Kinie Luna. Na tych targach można było upolować prawdziwe modowe perełki. Kto miał okazję uczestniczyć, ten z pewnością to pamięta :) Moje spodnie mają wysoki stan, przez co czuję się w nich bardzo komfortowo i pozwala mi to na różne modowe wariacje. W dzisiejszym zestawieniu na biodrach przypięłam torebkę-nerkę. To taka wersja mini - niewiele do niej schowamy, więc bardziej traktuje ją jako ciekawy element stylizacji (zastępuje pasek) lub mini-torebkę do wrzucenia kilku drobnych, kiedy wychodzę na spacer lub zakupy i chce mieć wolne ręce. 

Nie wiem, czy wiecie, ale saszetki-nerki były modne w latach 80/90-tych. Występowały wtedy jednak najczęściej w wersji sportowej i być może większość z Was do kojarzy tę torebkę jako idealny model dla sportowców i osób, które biegają. Od kilku lat ten model torebki wrócił do łask w nieco rozszerzonej wersji, większej - bardziej funkcjonalnej oraz wersji eleganckiej. Znajdziemy także modele w stylu rockowym, a nawet glamour. Obecnie ćwieki, kamienie, frędzle, czy hafty na torebce-nerce nie powinny być już dla nas zaskoczeniem, bo projektanci przeszli już w tym względzie samych siebie. Niektóre oferty marek poszły nawet o krok dalej znacząco powiększając ten model i nosząc go zawieszonego przez ramię. Na pewno kojarzycie półksiężycowe modele tej torebki projektu np. Zofii Chylak. Jakby nie patrzeć to takie większe saszetki na ramię, które notabene stały się bardzo modne i zyskały wielu zwolenników. 

Całość mojej stylizacji pozostawiona jest tym razem w jasnych, stonowanych barwach i ma sporo luzu - jak to u  bohemy bywa ;) Muszę przyznać, że to bardzo wygodny set. Etno kolczyki, zamszowe mokasyny z frędzlami oraz zamsz obowiązkowo musiały znaleźć się w tym zestawieniu. Dla odważniejszych na ostatnim zdjęciu - wersja z obszernymi koralami :) 

Dajcie znać, jak przypadł Wam do gustu ten zestaw i z czym zestawiłybyście taką haftowaną koszulę? :) 


Na zdjęciach mam na sobie:
Koszula H&M 
Kamizelka Zara 
Spodnie, sakiewka, kolczyki vintage 
Buty Unisa 
Korale Solar 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz