wtorek, 25 maja 2021

Ogień i Woda


Ogień i woda. Być może zdziwi Was taki tytuł wpisu z okazji Dnia Mamy. ;) 

Mama i Córka. Relacja niezwykła, niepowtarzalna i bezcenna. Mamy marzą o tym by mieć córkę, a córki od małego marzą o tym by Mama była ich najlepszą przyjaciółką, która zrozumie, zaakceptuje, będzie powierniczką ich najskrytszych sekretów oraz pozwoli się wypłakać. Czasem jednak okazuje się, że mimo iż jesteśmy tak do siebie podobne, to czasem jednak bywamy takie różne. Ja czasem woda, mama ogień, a kiedy ja ogień to mama woda. Ale tak to już w życiu bywa. ;) Niezależnie od sytuacji, dzielących kilometrów Mama zawsze jest i będzie Najważniejsza! 

Odnośnie mojego modowego zacięcia to muszę się Wam przyznać, że to właśnie Mama zaszczepiła mi je najbardziej. Jej z kolei pasję do mody zaszczepiła jej Mama, a moja Babcia. Gdy moja Mama była nastolatką niestety nie miała dużego wyboru jeśli chodzi o ubrania. Chcąc się ładnie ubrać dość wcześnie nauczyła się szyć i sama starała się stworzyć coś ciekawego. O ładną tkaninę było o wiele łatwiej niż np. o gotową, piękną sukienkę. Moja Mama od zawsze kochała sukienki i spódnice, ja jak na złość ja jako dziecko uwielbiałam jeansy, glany i zdecydowanie było mi bliżej do chłopięcego, niż kobiecego stylu. Z wiekiem - ku uciesze Mamy pokochałam sukienki i spódnice, a noszone latami spodnie poszły na dobre w odstawkę. Polubiłam kobiecy, elegancki styl - styl tak bliski mojej Mamie. 

Obecnie dość często zdarza się nam, że idąc razem na zakupy wybieramy dokładnie te same ubrania i potem chodzimy jak siostry. Czy też tak macie ze swoimi Mamami? (: 

W dzisiejszym wpisie chcemy razem z Mamą pokazać Wam dwa zestawienia z sukienkami dwóch długości midi i maxi dla mamy i córki:

Zestaw 1. Kontrastowe zestawienie eleganckich sukienek w kolorze indygo z kowbojskimi elementami: kowbojkami, brązowymi paskami oraz dzierganymi, ażurowymi sweterkami o obszernym kroju 

Zestaw 2. Dzianinowe czerwone sukienki długości midi to super wygodna wersja na wiele okazji, obie sukienki mają na metce rozmiar S, ale jest to typowy oversize. Spokojnie pomieszczą mamę i córkę. Sukienki są przewiązane skórzanymi paskami a w połączeniu z brązowymi kowbojkami całość nabiera spójnego charakteru. 

Czy Wam również zdarza się chodzić ze swoją Mamą tak samo ubrane? (: 

Wszystkim Mamom z okazji ich Święta życzymy dużo zdrowia, odwagi w spełnianiu marzeń, radości w sercu i nieustającego uśmiechu na twarzy! :) 

Basia i Paulina 



Na zdjęciach mamy na sobie:

Mama: 
Niebieska suknia Nightway
Sweterek Vero Moda 
Czerwona sukienka Solar 

Ja:
Niebieska sukienka Next 
Sweterek handmade 
Botki Quazi, obuwie
Czerwona sukienka Solar 
Pasek Levi's 

2 komentarze: