sobota, 4 marca 2017

Z miłości do mody...czyli przywitanie :)



Drodzy Pasjonaci Mody, 

Ten blog powstał z pasji do mody. Od ładnych kilku lat odkrywam wielką przyjemność z poruszania się w modowym świecie, podpatrywania trendów, kreowania wizerunku oraz wyszukiwania unikalnych, fantastycznych modowych hitów… w ostatnim czasie postanowiłam, że dam upust swoim emocjom i podzielę się z Wami moimi przemyśleniami w tym zakresie, a także podpowiem CO, GDZIE i JAK, aby wyglądać nietuzinkowo i odnaleźć swój własny niepowtarzalny styl. 
 
Ale najpierw napiszę kilka słów o sobie… :)

Mam na imię Paulina, mieszkam w Warszawie. Specyfika mojej pracy oraz fakt częstych spotkań z klientami sprawia, że mój dress code jest bardzo wymagający i określają go dość ścisłe reguły (choć nie oznacza to, że nie można tutaj poszaleć i przemycić trochę swojej indywidualności, ale o tym będę pisać później). Totalnym modowym szaleństwom oddaje się jednak w czasie poza pracą. :)

Każdy z nas ma inny styl, podąża za aktualnymi trendami lub nie, jedna z nas woli sukienki, druga woli spodnie itd… Na blogu chcę pisać o tym co lubię i czuję, nie znajdziecie tu obcego mi wpisu, ani stylizacji.  Do mojego bloga przekonają się osoby ceniące przede wszystkim KOBIECOŚĆ, KOLOR i INDYWIDUALNOŚĆ.

Częściej dowiecie się jak dopasować dodatki do eleganckiej garsonki, niż jak połączyć bomber jacket z air max-ami, częściej zobaczycie na co zwrócić uwagę przy kupnie letniej kobiecej sukienki, niż jak bardzo poprzecierane powinny być jeansy oraz utwierdzicie się w przekonaniu, że klasyka i jakość nigdy nie wychodzą z mody… :)

Serdecznie zapraszam wszystkich do lektury, komentowania oraz żywej dyskusji :)  

Z serdecznymi pozdrowieniami, 

Paulina


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz