poniedziałek, 30 marca 2020

Przebłyski wiosny


Za nami pierwszy ciepły weekend, w którym temperatura przekroczyła 18 stopni Celsjusza. Pomimo słońca i pięknej wiosennej pogody mało mamy ostatnio powodów do radości. Niemalże cały Świat walczy obecnie z pandemią koronawirusa i czy ktoś chce, czy nie nie da się tego tematu całkowicie wykluczyć, ponieważ dotyka on każdej sfery naszego życia. Jeśli chodzi o mnie staram się minimalizować ryzyka, pracować możliwie najwięcej z domu. Unikam także kontaktu ze wszystkimi osobami trzecimi, a jeśli już muszę ten kontakt mieć to staram się utrzymać odległość ok. 1-2 metry od drugiej osoby. Wiem, że niektórym bardzo doskwiera długotrwałe siedzenie w domu. Na pocieszenie powiem Wam, że naprawdę warto przełamać się i dobrze zorganizować sobie ten domowy czas. I nie chodzi tu tylko o to, żeby go nie zaprzepaścić, ale przede wszystkim aby dobrze go wykorzystać. Więcej na ten temat niebawem na blogu ;) 

Jeden z plusów obecnej sytuacji jest taki, że teraz małe przyjemności cieszą bardziej niż kiedykolwiek. Taką przyjemnością dla mnie było zaczerpnięcie świeżego powietrza gdy w sobotę wybraliśmy się na 15 minutowy spacer na kraj pobliskiego parku. Tak niewiele, a jak cieszy. Podczas spaceru udało nam się zrobić dla Was kilka wczesno wiosennych zdjęć. Mam nadzieję, że Wam się spodobają. :) 

Moja wiosenna stylizacja to połączenie kontrastów - skórzanej ramoneski z delikatnym liliowym golfem. Z kolorem golfu koresponduje spódnica długości maxi w duży kwiatowy print. Różowo-liliowe odcienie stanowią tu delikatne przełamanie dla ciężkiej wizualnie czerni oraz skórzanych elementów. Golf urzekł mnie swoim ciekawym, niezwykle kobiecym odcieniem oraz dobrym składem materiałowym: 100% bawełna premium. Zdecydowałam się na golf w rozmiarze L, ponieważ zależało mi aby uzyskać lekki efekt oversize. Golf znalazłam na portalu z używaną odzieżą o nazwie Vinted. Jeśli go nie znacie to go Wam polecam. Na portalu można sprzedawać i kupować ubrania nadając im dzięki temu drugie życie. Być może u Was w szafie leżą nowe lub w dobrym stanie rzeczy, których nie nosicie, a które mogłyby posłużyć komuś innemu. :) 

Jak podoba się Wam taka kontrastowa stylizacja? Czy ramoneska to także Wasz must-have na wiosnę? 

Trzymajcie się zdrowo i zawsze z optymizmem! :) 
Paulina 

Na zdjęciach mam na sobie:

Ramoneska Mango 
Golf brookshire (Vinted)
Spódnica kupiona w butiku w Jarosławiu 
Pasek no name 
Torebka Kulik 
Baleriny Tamaris 
Okulary Guess 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz