niedziela, 8 marca 2020

Sukienka a'la motyl - urodzinowy wpis


Nawet nie wiem kiedy minęło mi 3 lata blogowania na A little piece of magenta. Jeśli chodzi o moją pasję i miłość do mody to nic się nie zmieniło. Moda to kolor, ciekawa forma, pewność siebie i dobre samopoczucie. W urodzinowym wpisie nie mogło być inaczej. Tą stylizacją powracam do korzeni i pierwszego wpisu jaki pojawił się przeszło 3 lata temu (znajdziesz go tutaj). Romans różu, fuksji i fioletu jest mi niezmiennie bliski. 

W dzisiejszym look-u pierwsze skrzypce gra sukienka maxi w print skrzydeł motyla. Ten intensywny, ale zarazem bardzo kobiecy wzór powalił mnie na kolana. Świetna inspiracja Naturą! Sukienka ma długi rękaw, kołnierzyk, dość spory dekolt, wiązanie w pasie i jest  zapinana na całej długości na guziki-klipsy. Tkanina ma w składzie: 50% poliestru, 40% bawełny oraz 10% jedwabiu. Sukienka ma kilka ciekawych kolorów (fuksja, niebieski, żółty, biel, błękit) przez co będzie super wyglądała z płaszczem/ narzutką/ kardiganem o gładkiej fakturze w jednolitym kolorze korespondującym z sukienką. Do wełnianego różowego płaszcza dodałam czarne dodatki: okulary, buty i torebkę. Sukienka ma już wystarczająco bogatą feerię barw. Dodatki w czerni wyciszają nieco pozostałe intensywne kolory. 

Dajcie znać jak Wam się podoba cały look oraz czy sukienka a'la motyl przypadła Wam do gustu? 😊

Kochani Czytelnicy Magentowego Świata 🎂
Z okazji urodzin bloga chcę Wam powiedzieć, że jestem niezmiernie szczęśliwa z tego co robię oraz, że chcę dalej rozwijać się w modowym Świecie. Super mi miło, że jesteście ze mną, że piszecie, komentujecie, lajkujecie, a przede wszystkim, że czytacie (już samo to, że czytacie odróżnia Was od 63% ludzi, którzy nie czytają;))!!! Czuję się zmotywowana do dalszego działania, przekonywania Was do mody w duchu slow, żywych kolorów i ciekawych modowych zestawień. Mam nadzieję, że jeszcze nie raz Was pozytywnie zaskoczę i wywołam uśmiech na Waszych twarzach. 😁Dziękuję za wyrozumiałość za wszelkie niedociągnięcia (jak na przykład te krzywe serce na zdjęciu poniżej ) oraz małą aktywność w 2019 roku, który był dla mnie wyjątkowo trudny. 
Moda jest moją wielką pasją i zajmuje wysokie miejsce na liście moich aktywności, a także daje mi ogromną satysfakcję dlatego też... z całego serca życzę Wam tego samego - odwagi w realizacji Waszych marzeń!!! ❣️
Z urodzinowymi uściskami,
Paulina

  Na zdjęciach mam na sobie:
Sukienka Stone Skirt 
Płaszcz Simple 
Torebka Ochnik
Botki na obcasie Högl
Kozaki za kolano Edited 
Okulary Guess 
Zegarek Paul Hewitt 
Kolczyki Apart 
Szminka Mac

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz