niedziela, 1 marca 2020

Melanżowy, zimowy smart casual



To fakt. Lodowy błękit na dobre zagościł w mojej szafie. Najczęściej łączę go z brązami - te połączenie pokazywałam Wam w tym wpisie. Jednakże tym razem postanowiłam zestawić go z innymi odcieniami koloru niebieskiego oraz pokazać go w wersji smart casual. Kontrast polega tu na łączeniu płaszcza o eleganckim, prostym kroju z ciężkimi zimowymi butami i jeansami. Sportowo-eleganckim elementem jest tu także skórzany, brązowy plecak, nonszalancko zarzucony na jedno ramię. Jeszcze kilka lat temu nie podejrzewałaby siebie o taką formę damskiej torebki. Obecnie użytkuję go już kilka miesięcy i jestem z niego bardzo zadowolona. Mieści wszystko co potrzeba, jest bardzo praktyczny. Plecak można go nosić na kilka sposobów (klasycznie - na plecach, na ramieniu lub w ręku na krótkiej rączce). Na zimowy spacer po Jarosławskiej starówce włożyłam gruby, melanżowy sweter wykonany z wełny. Model, który mam na zdjęciu jest już niedostępny, ale podobny znajdziecie tutaj

Jeansy to ponadczasowe spodnie, które z sezonu na sezon przybierają niecą inną formę lub fakturę. Chociaż, co sezon pojawiają się różne ciekawe modele jeansów (z ciekawymi przetarciami, oversizowym krojem, naszywkami lub koralikami) to powiem Wam, że osobiście zdecydowanie preferuję modele jednokolorowe, klasyczne i bez udziwnień. Takie modele niezależnie od trendów zawsze się obronią. A jak to wygląda u Was? Sięgacie po "sezonowe" jeansy? ;) 

Dostaję bardzo dużo zapytań o buty, które mam na zdjęciu, stąd postanowiłam w końcu pokazać je na blogu. To model sprzed kilku lat niemieckiej marki Tamaris, który bardzo dobrze mi służy. Gruba podeszwa i ocieplenie w środku sprawiają, że zimowe spacery mi nie straszne. Materiał zewnętrzny na butach to...filc. Tak, wiem, wydaje się to mało praktycznym rozwiązaniem, aczkolwiek przy obecnych, mało-śnieżnych zimach moje buty mimo częstego użytkowania wciąż wyglądają bardzo dobrze. Jeśli komuś się podobają i nosi rozmiar 36 to niech kliknie tutaj 

Melanżowa, gruba czapa nawiązuje do wzoru ze swetra, a jednolity płaszcz i szal podkreślają jej ciekawy wzór. 

Takie modowe zestawienie idealnie sprawdzi się na zimowy spacer w słoneczny dzień - taki jak dziś :) 

Miłego i do następnego!!! 


Na zdjęciach mam na sobie:
Płaszcz H&M Premium
Sweter Massimo Dutti 
Jeansy Levis 
Szal COS
Czapka TK Maxx
Torebka Kulik
Okulary Polaroid 
Buty Tamaris 
Rękawiczki kaszmir

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz