niedziela, 3 marca 2019

2 urodziny bloga

Kochani,
Dzisiaj świętuję 2. urodziny A little piece of magenta!!!
Z tego miejsca chciałabym Wam bardzo podziękować za wsparcie, inspirację, cenne rady, uśmiech oraz to, że nieustannie motywujecie mnie do działania. Kiedy czytam/słyszę, że udaje mi się Was zainspirować, skłonić do refleksji lub do  zmiany podejścia w kierunku podążania za jakością pękam z dumy.😊
Te dwa lata "pracy po godzinach" i przede wszystkim Wasza obecność tutaj uświadamiają mi dwie rzeczy: to, że podążam we właściwym kierunku i że moda stale stanowi poważny punkt na mapie moich zainteresowań, a także to, że przede mną wiele pracy, doskonalenia i poszerzania horyzontów. 

Pamiętajcie, że wszystko to, co w życiu wartościowe osiągamy dzięki ambicji, pokorze i ciężkiej pracy. 💪
Ostatnio trochę Was tu przybyło i jest mi z tego powodu niezmiernie miło - mam nadzieję, że zagościcie tu na dłużej. Dziś przypomnę Wam trochę co tutaj się działo przez te ostatnie lata. Wybrałam Wasze ulubione stylizacje i zestawiłam je w porządku chronologicznym. Jesteście ciekawi tego przekroju? Ja także. To zaczynamy! :) 
1. A little piece of magenta? (klik) - pierwszy post od którego wszystko się zaczęło :) 
marzec 2017 
2. Świąteczno-wiosenna stylizacja (klik)
kwiecień 2017 
3. Wyjątkowe sukienki na wesele (klik
czerwiec 2017 
4. Kawa z mlekiem (klik)
lipiec 2017 
5. Sirmione i Borghetto (klik)
wrzesień 2017 
6.  Spodnie Palazzo (klik
październik 2017 
7. Czarny kolor, czyli jak nie być nudną tej jesieni? (klik
październik 2017 
8. Kożuch w wersji maxi (klik)
styczeń 2018 
9. Strój biznesowy w wersji zimowej (klik
styczeń 2018 
10. Zimowa stylizacja w kolorze wielbłądzim (klik
styczeń 2018 
11. Z wizytą u króla - czyli o tym gdzie znalazłam moją wymarzoną spódnicę (klik
luty 2018 
12. Moda na vintage (klik
luty 2018 
13.  Jak skomponować wiosenny look w stylu vintage? (klik)

marzec 2018
14. Bawełna w wersji elegant (klik)

kwiecień 2018 
15. Miłość, szmaragd i...pudrowy róż (klik
kwiecień 2018 
16. Garnitur w kratkę Vichy (klik)
maj 2018 
17. Szycie na miarę - spódnica ołówkowa (klik)
czerwiec 2018 
18. Chłodne lato w stylu boho (klik
lipiec 2018 
19. Chic ! czyli sekrety stylu Francuzek (klik
sierpień 2018 
20. Letnia sukienka w jesiennym wydaniu (klik)
wrzesień 2018 
21. Panterkowy print (klik
październik 2018 
22.  Zieleń, beż i róż (klik)
listopad 2018 
23. Turkus i róż o zachodzie słońca (klik)
grudzień 2018 
24. Baby blue (klik
styczeń 2019 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz